feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Muncul Semula (beserta hadiah)

salam semua..

Pertama sekali saya memohon maaf kerana sudah lama tidak menulis di blog sendiri mahupun menmberi komen di blog-blog tuan-puan. Tentunya ada sedikit cabaran serta urusan-urusan yang saya hadapi sepanjang tidak menukil ini. Ada kelapangan selepas ini, insyaAllah saya akan terus menulis bagi mempertahankan keberadaan blog ini.

Di kemunculan semula saya ini, saya ingin 'hadiahkan' jemputan buat tetamu-tetamu, dan rakan-rakan blog semuanya terutama buat pengunjung-pengunjung setia dan rindu-merindu kerana Allah. Jemputan ini khusus ditujukan buat ibu-bapa yang merasakan tanggungjawab mendidik terletak sepenuhnya di bahu masing-masing atas matan sebuah hadis nabi bahawa ibu-bapalah yang menentukan samada anaknya menjadi majusyi, najasyi, nasrani atau Islam. Mutlaknya, anak adalah amanah Allah kepada kita.

Oleh itu, saya ingin menjemput rakan-rakan, muslimin dan muslimat untuk menyertai satu Seminar keibubapaan Muslim bertempat di Masjid Uniten pada 28 November 2010 bertemakan 'Membentuk Keluarga Sakinah, Mawaddah wa Rohmah'. Penceremah jemputan adalh Dr Mohd Ridhuan Tee, Pensyarah Kanan, UPNM dan Dr Mek Wok Mahmud, pensyarah UIA yang pernah dianugerahkan sebagai Best Parenting Lecturer 2006.

Untuk info lanjut sila ke sini :

http://www.usahawanmelayu.com/akhlakanak.html

Mari kita sama-sama sertai majlis ilmu atas rasa keprihatinan terhadap anak-anak kita serta kebimbangan terhadap ancaman-ancaman gejala sosial yang sedang sangat-sangat berleluasa hari ini.

Semoga usaha kita yang sedikit ini dalam menjaga din Allah akan dapat keredhoaan dari Allah. Amin







5 comments:
gravatar
Abd Razak said...
18/11/10 9:09 AM  

Assalamualaikum...

Selamat kembali dan terima kasih utk info ini..

gravatar
Werdah said...
18/11/10 9:57 AM  

Salam Kasturi..

Selamat kembali ke alam maya.. terima kasih untuk info ini..

gravatar
terokai seni said...
18/11/10 10:56 AM  

slamat kembali semoga sihat sokmo

gravatar
Nida n' Hanafi said...
19/11/10 6:30 AM  

Alhamdulillah.... kembali dan muncul juga tuan hamba..

p/s: Nida kini di Auckland.. gambar di Malaysia dalam blog saya tu diambil pada bulan Ogos tempoh hari, kami balik dari Julai- Oktober (balik kerana suami collect data di Malaysia)

gravatar
Unknown said...
12/4/15 8:36 PM  

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment